Бізнес план цеху з виготовлення жерстяних виробів.
Хочу навести приклад бізнес-план цеху по виготовленню виробів з жерсті. Розрахунок у рублях і створений для невеликого смт в Росії. Легко може бути адаптований під потреби та ціни в Україні. Так як ціни і умови для бізнесу можуть змінюватися, залишаю даний проект без змін. Сподіваюся, нашим майбутнім партнерам він стане в нагоді.
Реалізація представленого бізнес-плану дозволить створити рентабельне виробництво зі стабільним доходом, а з часом з'явиться можливість створити додаткові робочі місця. При подальшій роботі підприємства більше людей буде дізнаватися про нього і це дозволить досягти високих виробничих успіхів.
Найменування проекту:
Створення організації по наданню послуг населенню – виготовлення виробів з жерсті.
Стадія розробки:
Етап створення організації.
Загальна вартість проекту при відкритті цеху по виготовленню виробів з жерсті складе 90000 крб. Необхідну суму планується одержати з наступних засобів: субсидія центру зайнятості – 58800 грн, власні кошти – 31200 руб.
Вибір і оцінка ідеї:
Продукція цеху – бляшані вироби для населення районного центру і прилеглих до нього населених пунктів (баки, ємності, обв'язка газових колонок, вироби ритуального характеру, елементів покрівель, водосливых систем, вентиляції, димоходи тощо)
Мета створення мого підприємства – отримання прибутку і задоволення попиту населення в названих виробах, забезпечення поставок виробів лад організаціям та підприємствам торгівлі рай – центру та прилеглих населених пунктів, що є пріоритетним напрямам соціально – економічного розвитку району.
Цех по виготовленню виробів з жерсті , по суті, є першим і єдиним в с. Жовтневе приватним підприємством, що спеціалізується на виготовлення такої групи товарів, і на даний момент є великий виробничий досвід, який налічує понад 15 років. Що позитивно позначається на якості готової продукції і впевнене становище підприємства на ринку збуту виробів з жерсті.
Відповідно до інвестиційного задуму мого підприємства, що спирається на вивчення ринкової кон'юнктури за елементами покрівельного покриття і водозливів в районі, розроблений асортимент прогресивних видів виробів.
Затребувані наступні вироби:
жолоб, воронка, кріплення ринви і кріплення водостоку, коник простий, фронтонное покриття, віконний відлив, познач від стіни, водостічні труби, ємності, баки, відра, снігові лопати, совки.
Є можливість виготовлення вентиляційних систем за індивідуальними проектами замовників.
На перших етапах розвитку підприємства я сам буду бути єдиним працівником свого цеху і сам буду займатися виготовленням виробів, збутом готової продукції і всіма організаційними питаннями.
При подальшій роботі та розвитку цеху, впровадження нового обладнання збільшиться продуктивність, що в подальшому призведе до необхідності розширення штату працівників, тобто створення нових робочих місць.
Мене зацікавила ідея відкриття цеху по виготовленню виробів з жерсті з кількох причин:
по перше – ця робота мені дуже добре знайома і я маю великий досвід в цій професії;
по-друге – частина технологічного обладнання в мене є в наявності, що дозволяє вже з перших днів почати роботу (єдине – обладнання потребує модернізації і оновлення);
у третіх – для початку роботи не потрібно великих капіталовкладень, а термін окупності підприємства не більше (8 – 12 місяців);
в четвертих – збут готової продукції налагоджений, що дозволить прискорити окупність і збільшить рентабельність підприємства;
у п'ятих – виробництво повністю безвідходне, вся обрізь буде здаватися в металобрухт, збільшуючи прибутковість цеху;
по – шосте- відсутність реальних конкурентів.
Приступити до початку роботи можна буде вже через 5 днів після закупівлі обладнання, провівши необхідний монтаж, наладку і виготовивши пробні моделі деталей.
Факторами ризику мого проекту є: зміна банківського законодавства та податкового законодавства або різкий спад рівня прибутковості населення (падіння попиту); форс-мажорні обставини, пов'язані з зміною економічної ситуації в країні в цілому.
План маркетингу.
Готові вироби цеху орієнтовані на задоволення попиту в продукції з жерсті практично по всім одиницям, призначеним для будови, а так само велика кількість виробів з жерсті призначених для господарських потреб.
Сегментація ринку збуту:
будівельні організації – 20%;
індивідуальні забудовники (новобудови) – 15%;
приватні споживачі (ветхий житловий фонд – ремонт, тут же не тільки покрівельні елементи, але й вироби, призначені для госп. потреб) – 65%.
Орієнтовна потреба в жерстяних виробів на місяць.
Коник 100 м. п.
Воронка 8 шт. п.
Жолоб 80 м. п.
Кронштейн жолоба 12 шт.
Кронштейн водостоку 10 шт.
Фронтове покриття 50 м. п.
Коліно 10 шт.
Водостічна труба 80 м. п.
Перехід в жолоб 4 шт.
Ендова 4 шт.
Відвід від стіни 4 шт.
Віконний відлив 80 м. п.
Напрямні для евроотделки 90 м. п.
Дані взяті з досвіду минулих років.
Ціни на бляшані вироби.
Орієнтуючись на ціни такого виду продукції р. в Челябінську мною була встановлена ціна на вироби 350 руб. м2. Вона складається з:
Вартість 1 м2 оцинкованого металу 160 руб.
Податок на прибуток і ПФР (14%) 27 руб.
Знос обладнання (1,5% від загальної вартості ) 7 руб.
Заробітна плата 60 руб.
Супутні матеріали 7 крб.
Чистий прибуток 89 руб. м2
Загальна: 350 руб. м2
Примітка: у разі необхідності буде проводитися монтаж як покрівельних, так і водостічних елементів і виробів, при цьому вартість монтажу буде становити 30% – 50% від вартості виготовлення цих деталей.
Вартість виробів буде становити:
Коник 105 руб. м. п.
Жолоб 105 руб
Воронка 105 руб.
Кронштейн жолоба 52.50 руб.
Коліно 35 руб.
Кронштейн водостоку 52.50 руб..
Фронтове покриття 70 руб.
Водостічна труба 105 руб.
Перехід жолоб 70 руб
Ендова 105 руб
Відвід від стіни 70 руб шт.
Віконний відлив 70 руб
Планований дохід від реалізації готової продукції становитиме – 210000 руб.
Провівши аналіз попиту і пропозиції своєї продукції на місцевому ринку, я прийшов до висновку, що конкурентами в цій галузі для мене були магазини будівельних матеріалів, але з недавнього часу вони є моїми партнерами по бізнесу. Тобто з власниками цих магазинів досягнута домовленість про те, що моя продукція буде реалізовуватися через їхні торгові майданчики. Ну а інших підприємств та організацій у районі, які могли б скласти конкуренцію моєму бізнесу, просто немає.
Реалізовувати продукцію свого цеху я планую через будівельні магазини (про яких сказав раніше), а так само використовуючи власний торговий павільйон, який у мене в наявності. Планується укладення довгострокових договорів на ремонт і обслуговування муніципального житла з місцевою комунальною організацією.
При зростанні обсягів виробництва з'явиться реальна можливість для виходу на ринки р. Челябінська р. Троїцька.
Спираючись на досвід роботи минулих років для збільшення кількості продажів продукції, що виготовляється в моєму цеху, планується запустити ряд заходів для активної реклами свого бізнесу, а саме:
подати оголошення в місцевій газеті;
розмістити інформацію в інтернеті (створивши власний сайт), з цінами і повним асортиментом виробів;
виготовлення візиток та поширення їх через торгові точки і організації с. Жовтневе.
Представлені заходи були мною випробувані раніше і показали свою ефективність і надійність в досягненні бажаних результатів.
Виробничий план.
Для визначення розмірів інвестицій необхідно визначитися з об'єктами інвестування.
В об'єкти інвестування включені витрати на закупівлю нового обладнання, ремонт та модернізацію застарілих верстатів, і на початкову потребу в матеріалах.
Об'єкти інвестування:
зварювальний апарат 11000 руб
комплект згинального обладнання 45000 руб
верстат для різання металу 8000 руб.
Разом на обладнання: 64000 руб.
Первісний запас матеріалів 26000 руб.
Разом: 90000 крб.
Для відкриття цеху по виготовленню виробів з жерсті планується залучити такі інвестиції:
субсидія служби зайнятості – 58800 руб;
частина відсутніх коштів буде залучена з власних заощаджень – 31200 руб.
Фінансовий план.
Кошти на початок діяльності:
субсидія, що виділяється центром зайнятості 58800 крб.
власні кошти 31200 руб.
Собівартість продукції (витрати) 90000 крб.
Дохід від реалізації 210000 крб.
Валовий прибуток 120000 крб.
Податкові виплати (6% від доходу), на спрощеній
системі оподаткування 7200 руб.
Відрахування в ПФР 13509,60 руб.
Відрахування у федеральний ФОМС 1610,76 руб.
Відрахування в регіональний ФОМС 1039,20 крб.
Чистий прибуток 96642 руб.
І так чистий прибуток за рік складе близько 96642 руб.
При вложении в 90000 руб рентабельность предприятия очевидна и полная окупаемость моего цеха составит порядка 8 – 12 месяцев (при условии, что прибыль с первых месяцев будет направлена на дальнейшее развитие предприятия и увеличение оборотных средств).
Так как я в дальнейшем собираюсь развивать свой бизнес, то большая часть прибыли будет идти на закупку:
более технологичного оборудования;
закуп металла для изготовления изделий большими партиями (что позволит снизить затраты и ещё увеличить прибыль);
и наконец, дополнительная реклама и расширение рынков сбыта готовой продукции.
Додаткові вкладення з прибутку дозволять знизити термін окупності підприємства до 8 місяців.
До того ж у моєму провадженні відсутні такі витрати як плата за оренду приміщення (приміщення є у власності) і плата за електроенергію (все устаткування механічне).